Kontakt

Besøk vår butikk i Sandnes:

Trones Sykkel
Stavangerveien 4
4313 Sandnes

Ring oss: 51 66 09 69

Epost: post@tronessykkel.no

Org nummer: 986 471 731

1 Bestillingen min
1.1 Sender dere sykkel til hele landet?

Ja, vi sender alle typer sykler på forsvarlig måte til hele Norge

1.2 Hvor er bestillingen min nå?

Vi sender ut epost ved alle statusendringer vedrørende din ordre. Først mottar du ordrebekreftelse og deretter en epost når varen sendes til deg. Det gjelder også når varen er klar for henting om du har valgt "Hente i butikk" som fraktalternativ. Er ordren sendt med Posten kan den spores på Posten.no eller Bring.no. Merk at det kan ta noen timer fra ordren er merket som "sendt" fra oss til Posten/Bring har scannet denne i sine systemer og sporing er tilgjengelig.

1.3 Kan jeg spore bestillingen?

Våre forsendelser sendes med Bring/Posten og du kan spore pakken din på Bring.no eller posten.no. Vi legger også inn sporingsnummeret i bestillingen din. og sender det på epost til deg.

1.4 Kommer produkter som er utsolgt inn igjen?
  • Alle varer på nettsiden har vi på lager. Noen ganger kan vi skaffe produkter som er utsolgt, mens andre ganger er ikke dette mulig på grunn av sesong eller at leverandør er utsolgt.

    Ta kontakt med oss på post@tronessykkel.no eller telefon, så sjekker vi om det du ønsker er mulig å skaffe.

1.5 Kan jeg endre eller avbestille min ordre?

Kontakt oss snarest på e-post eller telefon. Med mindre ordren din allerede er sendt, ordner vi dette.

1.6 Sykkelen jeg vil ha er utsolgt!?

Vi har eget lager og noen ganger går vi tom for noen modeller. Finner du en sykkel du har lyst på som ikke er på lager ta kontakt så kan vi sjekke om vi kan skaffe den fra leverandør

1.7 Har dere fysisk butikk?

Ja, vi holder til på Trones Sykkel i Sandnes.

Stavangerveien4, 4313 Sandnes.
10-18 (14)

1.8 Hvordan sender dere sykkel i Posten?

Før vi sender en sykkel i Posten monterer vi sykkelen, sjekker at alt fungerer og justerer gir bremser etc. Deretter pakkes den i en ZIP n´ Ride sykkelpose slik at det er minst mulig montering som behøves av deg som kunde.
Posen får du gratis av oss og kan brukes til transport og oppbevaring.
* Noen sykler som. f.eks El-sykkel passer ikke å sende i slik pose og vil bli sendt på annan måte.

1.9 Sender dere til Sverige og Danmark?

Ja det gjør vi. Men nettbutikken prosesserer ikke alle ordrer om adressaten har Sverige eller Danmark som adresse. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.

1.10 Tilkommer det mva eller toll på varer fra dere?

Alle produkter i vår butikk er ferdig priset ink mva. Det du ser er hva du betaler + eventuell frakt (sykkel).

1.11 Ordrehistorikk

Logg inn på "Min Konto" nede til høyre på siden. her finner du alle dine detaljer inkludert ordrehistorikk.

1.12 Jeg har mottatt sykkelen men den er skadet?

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg! Vårt mål er å få deg på hjul så fort som mulig!

Kontakt oss
* Obligatoriske felt