Frakt og Levering

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut samme arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling (før kl 14.00). En forsendelse med posten tar vanligvis 2-4 virkedager avhengig hvor du bor i landet.

Ønsker du å hente varen i butikk er det fullt mulig, dette velger du som fraktalternativ i kassen ved bestilling. Vi har også noen varer som ligger på fjernlager hos leverandør, disse står oppført med 14 dager levering, men noen ganger går det raskere. Ta kontakt på telefon eller epost for levering av disse post@sykkelfabrikk.no 

Etter fullført kjøpsprosess mottar du en ordrebekreftelse på epost, denne gjelder også som kvittering for ditt kjøp. 

Frakt

Alle våre forsendelser går med Bring eller Posten.

Velger du "Hente i butikk" henter du varen på Trones Sykkel i Sandnes.
Vi har adresse:
Stavangerveien 4
4313 Sandnes

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut.

 

Retur av varer - angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.

Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Ved retur venligst benytt angrerettskjema, det finner du HER.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på post@tronessykkel.no eller på telefon 51 66 09 69. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 1 måned etter levering.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Feil under garantitiden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering). Oppstår det feil med ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på post@tronessykkel.no eller på telefon 51 66 09 69. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.

 

Skulle du utover dette ha noen spørsmål ikke nøl med å ta kontakt med oss på enten telefon eller epost. Kundeservice er viktig for oss og vi strekker oss langt for å hjelpe alle våre kunder!